Τρίτη 18 Φεβρουαρίου 2014

Ρούχα που θα φοράς και τώρα και μετά


Κρύψε σιγά σιγά τα βαριά χειμωνιάτικα ρούχα στο πατάρι και κράτα στην ντουλάπα σου αυτά τα κομμάτια παντός καιρού.



Όσοι γράφουμε για μόδα φέτος τραβάμε τα μαλλιά μας. Ο χειμώνας άργησε μια μέρα, η άνοιξη διστάζει να πλησιάσει και κατά γενική ομολογία τα καιρικά φαινόμενα έχουν περιφρονήσει πατόκορφα τις τάσεις, τα ντεφιλέ, τους σχεδιαστές και τα μαγαζιά που -σε πείσμα των αλλοπρόσαλλων καιρών- επιμένουν να χωρίζουν τα ρούχα στις σεζόν Φθινόπωρο/Χειμώνας και Άνοιξη/Καλοκαίρι. Κύριοι, ας το πάρουμε απόφαση: ουδέν μονιμότερο του προσωρινού μεταβατικού σταδίου, αυτού που οι παλιοί έλεγαν ντεμί-σεζόν. Ποια είναι τα κομμάτια που μπορούν να σε ντύσουν τώρα, που δεν ξέρεις τι λιακάδα ή συννεφιά σου ξημερώνει, αλλά και αργότερα όταν οι ημέρες και οι νύχτες σου θα φωνάζουν «Καλωσήρθες καλοκαίρι»; Σου αποκαλύπτουμε μερικά από αυτά αλλά και τον τρόπο να τα φορέσεις, τώρα και μετά.

Το πουκάμισο





Το κλασικό casual βαμβακερό πουκάμισο με τα κουμπιά στους γιακάδες, είναι όσο πρέπει χοντρό για το χειμώνα, αλλά και όσο πρέπει ανάλαφρο ώστε να το φοράς μέχρι τις μεγάλες ζέστες – όταν και θα το αντικαταστήσεις με λινά πουκάμισα ή άλλα με πιο αραιή πλέξη. Φυσικά θα το βρεις σε όλα τα χρώματα και σε αμέτρητα ριγέ και καρό μοτίβα. Τα πιο σίγουρα για να κάνουν απόσβεση, πάντως, είναι το απλό λευκό και το γαλάζιο.

Τώρα




Φοριέται μέσα από όλα σου τα ρούχα και βέβαια μέσα από κοστούμι. Εκτός αν μιλάμε για πολύ formal καταστάσεις, στις οποίες θα πρέπει να καταφύγεις σε βραδινό λεπτό πουκάμισο με μανσέτες, το κλασικό oxford είναι ό,τι πρέπει για καθημερινές εμφανίσεις με κοστούμι ή τζιν και σακάκι στο γραφείο.

Μετά



Το ότι έρχεται το καλοκαίρι δεν σημαίνει πως μπορείς να την βγάζεις κάθε μέρα με t-shirt. Υπάρχουν μέρες που θα χρειαστεί να φορέσεις πουκάμισο, το οποίο θα συνδυάσεις με βερμούδα – ίσια βαμβακερή οι πιο καθωσπρέπει άντρες, cargo με τσέπες οι πιο χύμα – και άνετα, μαλακά παπούτσια, από loafers έως sneakers και πάνινα plimsolls.

Το λεπτό πουλόβερ



Η σύσταση είναι το παν: αν όλα τα μακρυμάνικα πουλόβερ σου είναι ολόμαλλα και με χοντρή πλέξη, δύσκολα θα μπορέσεις να συνεχίσεις να τα φοράς όταν ο υδράργυρος πάρει την ανιούσα. Εάν όμως έχεις φροντίσει τα πουλόβερ σου – με V ή στρογγυλή λαιμόκοψη – να είναι λεπτά και από υφάσματα που αναπνέουν, όπως βαμβακερό, μπορείς άνετα να τα «λιώσεις» στη χρήση όλο τον χρόνο.

Τώρα



Πρόκειται για το πιο απαραίτητο ρούχο σε όσους γνωρίζουν την τέχνη του layering. Με πουκάμισα ή t-shirt από μέσα, με πλεκτές ζακέτες, tweed σακάκια και παντός είδους jackets και πανωφόρια από πάνω, το λεπτό πουλόβερ είναι εκείνο που θα κάνει το ντύσιμό σου να δείχνει οπτικά – αλλά και να είναι ουσιαστικά – ζεστό και χειμωνιάτικο. 

Μετά



Ας το σώμα σου το επιτρέπει, ένα λεπτό πουλόβερ – ειδικά σε έντονες αποχρώσεις – δείχνει υπέροχο φορεμένο κατάσαρκα, συνδυασμένο με το τζιν σου ή με ένα ανοιχτόχρωμο βαμβακερό παντελόνι. Διαφορετικά μπορείς πάντα να το φορέσεις πάνω από το t-shirt σου για τις ανοιξιάτικες βραδιές σε ταράτσες, πλατείες και θερινά σινεμά.

Το βαμβακερό blazer





Θα μιλήσουμε αναλυτικά άλλη φορά για τα κομψά ανοιξιάτικα πανωφόρια που αξίζει να έχεις από τον Μάρτιο και έπειτα στην ντουλάπα σου και το βαμβακερό blazer είναι σίγουρα ένα από αυτά. Ωστόσο, αυτό το ρούχο είναι τόσο πολυμορφικό που δεν υπάγεται σε καμία κατηγορία. Είτε μιλάμε για μονόχρωμο, που θυμίζει το πάνω μέρος του κοστουμιού σου, είτε για ένα αυτόνομο κομμάτι, με ενδιαφέρον pattern και φόδρα, το ανάλαφρο blazer είναι η αγορά που δεν θα καταχωνιάσεις ποτέ στο πατάρι.

Τώρα



Κανονικά ο χειμώνας έχει τα δικά του blazer: σακάκια από βαριά υφάσματα, μάλλινα, κασμιρένια και tweed. Αυτό όμως δεν σημαίνει πως δεν μπορείς να κάνεις ένα βαμβακερό blazer να μοιάζει χειμωνιάτικο αλλά και να σε κρατάει ζεστό. Πρόσθεσε από μέσα πουκάμισο και ζακέτα ή, τελοσπάντων, όσα κομμάτια γίνεται, χωρίς ωστόσο να σε εμποδίζουν στην κίνηση (τσέκαρε πως δεν «σηκώνουν» οι ώμοι και πως κλείνουν καλά τα χέρια σου στον αγκώνα). Αν ο καιρός είναι αρκετά ψυχρός, πρόσθεσε από πάνω παλτό (μα που μένεις; Στην Αλάσκα;) ή απλώς ένα μάλλινο κασκόλ.

Μετά



Τζιν, t-shirt και σακάκι είναι η αστική πανοπλία που μπορεί να σε πάει σχεδόν παντού τους περισσότερους μήνες σε αυτή τη χώρα, και μια απλή αλλαγή του τζιν με ένα υφασμάτινο παντελόνι και του t-shirt με πουκάμισο, μπορεί να σε βγάλει ασπροπρόσωπο και σε κάθε ημι-επίσημη περίσταση. Οι πιο τολμηροί μπορούν επίσης να ανακαλύψουν την γοητεία του να συνδυάζεις σακάκι με βερμούδα: προφανώς το σύνολο δεν ενδείκνυται για να πας καλεσμένος σε γάμο, σε οποιαδήποτε χαλαρή περίσταση, όμως, δείχνει τόσο, μα τόσο stylish.

Το μπεζ παντελόνι






Δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις, σε αυτή τη στήλη έχουμε αποθεώσει πολλάκις την πολυμορφικότητά του, το πόσο εύκολα φοριέται σε κάθε περίσταση και το γιατί αξίζει ίσως μέχρι και να αντικαταστήσεις το τζιν σου με ένα καλοραμμένο, σωστής εφαρμογής μπεζ chino παντελόνι. Ειδικά αν επιλέξεις κάποιο από καμπαρντινέ ύφασμα, είναι και αδιάβροχο – οπότε ακόμη και οι ξαφνικές μπόρες σε αφήνουν αδιάφορο.

Τώρα



Με χοντρές πλεκτές κάλτσες, μπότες και πουλόβερ είναι μια από τις πιο κλασικές και κομψές all day επιλογές σου, ενώ με πιο λεπτές μονόχρωμες κάλτσες, δερμάτινα δετά παπούτσια, πουκάμισο και σακάκι μπορεί να σε ντύσει για πρώτα ραντεβού, επαγγελματικά ραντεβού και άλλες περιπτώσεις που θέλεις να κάνεις καλή εντύπωση.

Μετά



Οι μπότες και τα δερμάτινα παπούτσια δίνουν σιγά σιγά την θέση τους σε άνετα desert μποτάκια, υφασμάτινα sneakers ακόμη και σαγιονάρες. Το μπεζ παντελόνι δείχνει υπέροχο με όλα αυτά, φορεμένο χωρίς κάλτσες και με γυρισμένα τα ρεβέρ του. Από πάνω ταιριάζουν κυριολεκτικά τα πάντα – με προσωπική μας αδυναμία τα λινά πουκάμισα και τα γκρι βαμβακερά t-shirts.

Το τζιν πουκάμισο




Είναι κρίμα που οι περισσότεροι άντρες διστάζουν να το αποκτήσουν γιατί φοβούνται πως το τζιν πουκάμισο θα τους κάνει να δείχνουν βγαλμένους 80’s ή μέσα από το καστ του Brokeback Mountain. Στην πραγματικότητα δεν θυμίζει πια καθόλου καουμπόηδες ή διαφήμιση Marlboro - ειδικά αν την μέρα που το φοράς μείνεις μακριά από τζιν παντελόνια, δερμάτινα καπέλα και κόκκινα φουλάρια. Ναι, δεν είναι πάντα στην μόδα, τα τελευταία χρόνια, όμως, είναι. Και δείχνει υπέροχα cool με δεκάδες ρούχα μέσα από την γκαρνταρόμπα σου.

Τώρα



Είναι δύσκολο να κρυώνεις φορώντας ένα τζιν πουκάμισο, γιατί πραγματικά η ύφανσή του κρατάει μακριά το κρύο από το σώμα. Αν έχει κακοκαιρία, ωστόσο, μπορείς να το φορέσεις με χοντρές chunky ζακέτες, με χοντρά πουλόβερ (αφήνοντας να φανεί μόνο ο γιακάς του) ή ακόμη και με καρό μάλλινα sports jackets. Για όποιον θέλει να το πάει ενδυματολογικά ένα βήμα παραπέρα, μια μάλλινη γραβάτα τού ταιριάζει επίσης τέλεια.

Μετά




Για τους καλοκαιρινούς μήνες, το τζιν πουκάμισο λειτουργεί ως ελαφρύ πανωφόρι: Το παίρνεις μαζί σου στο χέρι και αν νιώσεις ελαφριά ψύχρα το φοράς. Καθ’ όλη την διάρκεια της άνοιξης, πάντως, μπορείς να το φοράς ανοιχτό πάνω από t-shirts, ενώ δείχνει χαλαρό και σοφιστικέ και φορεμένο ανοιχτό παρέα με ακόμη ένα ανοιχτό πουκάμισο, κατά προτίμηση καρό, λευκό ή χακί.
source: oneman.gr

15 σχόλια:

  1. Το όνομά μου είναι Ulrika Charles. από την Τρίπολη .. πριν από λίγες μέρες διαβάζω ένα σχόλιο σχετικά με ένα blog συμβουλευτικής σχέσης σχετικά με μια κυρία από το LA Based Δημοσιογράφος αποκαλύπτει πώς θεραπεύθηκε μερικώς αδύναμη ανέγερση & γρήγορη εκσπερμάτωση 6 μήνες μετά τη γυναίκα του τον άφησε και είπε επίσης ο αρχηγός Pridu Oduduwa φέρει πίσω την πρώην σύζυγό του μετά το διαζύγιο.
    Ήμουν τόσο τυχερός να συναντήσω την προσωπική διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου Dr.Douduwa Love-Spell Caster
    Έρχομαι σε επαφή με τον ίδιο Ιερέα Oduduwa λόγω των προκλήσεων μου στη ζωή του γάμου,
    Δεν είμαι σίγουρος ότι θα μπορούσα να το έκανα χωρίς τη βοήθεια του oduduwa. Θα είχα παραιτηθεί και πίστευα ότι επειδή ο σύζυγός μου είδε κάποιον άλλο και είπε στο πρόσωπό μου ότι η σχέση μας έχει τελειώσει, ο σύζυγός μου Charles Aslund, κοιτάξτε κατ 'ευθείαν στο πρόσωπό μου και είπε ότι είχαμε τελειώσει με τη σχέση γάμου και πήρε το γιος Felix και ταξιδεύουν μας από τη χώρα στην Ισπανία. Προσπάθησα να τον καλέσω και να του στείλω μηνύματα, αλλά έβλεπε εντελώς τη γραμμή μου να φτάσει σε αυτόν, ήμουν τόσο απογοητευμένος και χρειάστηκε βοήθεια τουλάχιστον για να μιλήσω μαζί του για να ζητήσω συγνώμη και να ακούσω ξανά τη φωνή του γιου μου, γιος μακριά από μένα για 11 μήνες δεν λέξεις. Χρειάστησα επείγουσα βοήθεια για την επίλυση αυτού του προβλήματος, ώστε να επικοινωνήσω με την ηλεκτρονική διεύθυνση του Oduduwa, καθώς πιστεύω ότι μπορεί να είναι μόνο ελπίδα
    για να με βοηθήσω να επαναφέρω τον άντρα μου σπίτι με το γιο μου πίσω. Oduduwa με βεβαιώνει ότι μπορεί να με βοηθήσει να τον φέρνω πίσω στο σπίτι, υπακούω και να ακολουθήσω τις οδηγίες του βήμα προς βήμα, 2 ημέρες Μετά από το Dr.oduduwa γευτεί ένα Magic Love-spel για λογαριασμό μου στο Ναό του, ο σύζυγός μου Aslund μου τηλεφώνησε στο κινητό τηλέφωνο να ζητήσει συγγνώμη, λυπόταν για όλα όσα έκανε για να βλάψει τα συναισθήματά μου και επιστρέφει στο σπίτι μου με τον γιο Felix, είμαι τόσο ευτυχισμένος σήμερα που έχω την οικογένεια μου αποκατασταθεί και ο σύζυγός μου και αγαπώ ο ένας τον άλλον περισσότερο από ποτέ άλλοτε τώρα. Χάρη στην κασέτα αγάπης Oduduwa για την επαναφορά του συζύγου μου στο σπίτι. Είμαστε για πάντα εκτιμημένοι και ευγενικοί στην βοήθεια του Oduduwa.
    σήμερα μαρτυρίζω με χαρά και ευτυχία στον κόσμο ...
    Έχω αυτές τις Ισχυρές Προθέσεις ότι τα πράγματα θα λειτουργήσουν για μένα και επίσης μαζί σου εδώ με παρόμοια κρίση σχέσεων, πίστευα στις μαρτυρίες ότι αποδεικνύεται πραγματική ζωή. Συνειδητοποίησα ότι αυτό θα ήταν καλό να μοιραστώ εδώ, καθώς γνωρίζω ότι θα εμπνεύσει και άλλους.
    Ο Oduduwa μου είπε ότι μπορεί να επιλύσει τα ακόλουθα προβλήματα για άμεσες λύσεις.
    * Αγάπη ξόρκια Win-Back Ex εραστή
    * Μαγεία επιτυχίας και προώθησης
    * τυχερή γοητεία - BUSINESS STAR
    * θάλαμοι - προστατευτικό κάλυμμα
    * Επίλυση βιασμών, πνευματική κάθαρση από το κακό πνεύμα.
    * Παραδοσιακές ρίζες και φυτά για να θεραπεύσουν την ασθένεια, να θεραπεύσουν τη νόσο του καρκίνου, να θεραπεύσουν τον ιό HIV
    * μαγεία γονιμότητας - ΦΡΟΥΤΑ ΓΥΝΑΙΚΩΝ έχουν παιδιά.
    * ρύθμιση μαγεία, SPELL LOTTERY & WIN-GAMES SPELL
    εδώ μπορείτε να στείλετε μήνυμα στο Oduduwa για να σας βοηθήσουμε να λύσετε άμεσα εντός 42 ωρών
    Oduduwa προσωπική διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου dr.oduduwaspellcaster@gmail.com
    Oduduwa προσωπικός αριθμός Whatsapp +2348109844548.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σας, καλώ τον JOSE DEXTER, θα ήθελα να ευχαριστήσω αυτόν τον σπουδαίο Doctor Chamberc για αυτό που έκανε στη ζωή μου πριν από τέσσερα χρόνια και εγώ και η σύζυγός μου ήταν κάτω, έτσι έφυγε χωρίς εμένα όταν ήξερα πού πήγε τα δύο παιδιά μου, ήμουν πραγματικά συγκλονισμένο που πήγα να αναφέρω την αστυνομία για τη σύζυγό μου ότι το μωρό μου ήταν πολύτιμο, έτσι κοίταξε και κοίταξε ακόμα δεν τη βρήκα, ήμουν πραγματικά άρρωστος και δεν μπορώ να ζήσω χωρίς αυτό Και ήμουν πραγματικά λείπει το μωρό μου ήμουν πραγματικά θυμωμένος με το εγώ γιατί δεν μπορώ να ελέγξω το υπόλοιπο θυμό μου δύο φορές είχα καταστραφεί έγινα τοξικομανής και pit acohol λόγω της κατάστασής μου μετά τη γυναίκα μου με άφησε για ένα καλό 4 χρόνια τόσο δυστυχώς ο φίλος μου είπε για online μαγεία καριέρα με το λεγόμενο Dr.Chamberc και μου είπε να έρθει σε επαφή με αυτόν για να με βοηθήσει να επιστρέψω τη σύζυγό μου, έμαθε αρχικά ότι με έπαιρνε μέχρι να παρατηρήσει ότι ήταν σοβαρό, γι 'αυτό αποφάσισα να επικοινωνήσω με h δεν μπορούσα να πιστέψω στα μάτια μου Dr.Chamberc μου είπε να μην ανησυχώ για το γεγονός ότι θα με επιστρέψει με τα παιδιά μου με ασφάλεια σε 12 ώρες. Μετά από να καλέσει το ξόρκι του, μου τηλεφώνησε και είπε ότι δεν χρειάζεται να ανησυχώ για τη γυναίκα μου που έρχεται τώρα, τη στιγμή που κατέληξε να μιλάει μαζί μου στο τηλέφωνο δυστυχώς η γυναίκα μου επέστρεψε σε μένα με τα παιδιά μου Ήμουν πραγματικά χαρούμενος σήμερα την πιο ευτυχισμένη μέρα στη ζωή μου, γι 'αυτό αποφάσισα να μοιραστώ τη μαρτυρία μου για το νομοσχέδιο, τα μαγικά του έργα τόσο γρήγορα όσο και ο αστραπής, ευχαριστώ πολύ τον Dr.Chamberc για την ευτυχία που έφερε η σύζυγός μου. Παρακαλούμε, εάν έχετε οποιαδήποτε προβλήματα, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί του / της καθώς μπορεί να σας βοηθήσει να λύσετε τα προβλήματά σας. μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: chamberc564@yahoo.com
    ΕΙΝΑΙ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΓΙΑ ΤΑ ΑΚΟΛΟΥΘΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ
    (1) Αν θέλετε το πρώην σας πίσω.
    (2) αν έχετε πάντα κακά όνειρα.
    (3) Θέλετε να προωθηθείτε στο γραφείο σας.
    (4) Θέλετε γυναίκες / άνδρες να τρέξουν μετά από σας.
    (5) Αν θέλετε ένα μωρό.
    (6) Θέλετε να είστε πλούσιοι.
    (7) Θέλετε ο σύζυγός σας να δεσμεύεται;
    για πάντα δικό σας.
    (8) Εάν χρειάζεστε οικονομική βοήθεια.
    (9) Φροντίδα με βότανα.
    παρακαλώ επικοινωνήστε με τον Dr.Chamberc μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του για μια ολοκληρωμένη λύση chamberc564@yahoo.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή μέρα,

    Είσαι σε οποιαδήποτε οικονομική δυσκολία; Χρειάζεστε ένα δάνειο για να εκκαθαρίσετε τα χρέη σας; Πρόκειται να αυξήσετε τα οικονομικά σας; Είστε επιχειρηματίας που θέλει να επεκτείνει την εταιρεία του / της. Σας συμβουλεύουμε να επικοινωνήσετε με τον πραγματικό ήρωα, την εμπιστοσύνη και την αποτελεσματική επιχείρηση δανεισμού δανείων για το δάνειό σας. Είμαι αναγνωρισμένος τόσο από τα άτομα όσο και από την κυβέρνηση για τη μεγάλη μας αποτελεσματικότητα.


    Οι υπηρεσίες περιλαμβάνουν:
    * Προσωπικά Δάνεια (Ασφαλείς και Ασφαλείς)
    * Επιχειρηματικά δάνεια (Ασφαλής και Ασφαλής)
    * Αρχική Βελτίωση
    * Δάνεια εφευρέτη
    * Αυτόματα δάνεια
    και τα λοιπα. ..

    Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας, αν ενδιαφέρεστε, μέσω

    Email: easyloanfirm2020@gmail.com
    WhatsApp: +17042282247


    Είμαστε πιστοποιημένοι,
    αξιόπιστη, αξιόπιστη, αποτελεσματική, γρήγορη και δυναμική.

    Χαιρετισμοί,
    Κ. Derek Douglas
    easyloanfirm2020@gmail.com

    3% Διαθέσιμη και εγγυημένη προσφορά δανείου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τζέλενα Ντίνικ
    Υπάρχει ένα άτομο που ξέρω ότι μπορείτε να μιλήσετε ιδιωτικά και να λύσετε το πρόβλημά σας, αυτό το άτομο είναι ο DR WALE, ένας τροχίσκος που χρησιμοποιεί τη μαγική του δύναμη για να αλλάξει τη ζωή τόσων πολλών ανθρώπων που γνωρίζω. Αγάπη, ασθένεια, οτιδήποτε, απλώς επικοινωνήστε μαζί του μέσω WhatsApp / Viber +2347054019402 Ή drwalespellhome@gmail.com Κάντε μια προσωπική συνεδρία μαζί του και πιστέψτε με ότι μπορεί να σας βοηθήσει.
    * Ξόρκια αγάπης
    * Ξόρκια γάμου
    * Ξόρκια ομορφιάς
    * Ξόρκια πλούτου
    * Ξόρκια σεξουαλικής έλξης
    * Ξόρκια καζίνο
    * Αφαιρέστε τα ξόρκια κατάρα
    * Προστατευτικά ξόρκια
    * Ξόρκια λαχειοφόρων αγορών
    * Καλή τύχη ξόρκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ψάχνετε για τη ζωή της αγάπης σας πίσω, εκείνο το άτομο που αγαπάτε και δεν μπορείτε να το αφήσετε; Λοιπόν, ξέρω ένα άτομο που είναι καλό σε αυτό που κάνει και ένα άτομο που κρατά τον λόγο του για να σας φέρει μαζί σας και τον σύζυγό σας, τη σύζυγό σας, τον σύντροφό σας για πάντα και αυτό είναι DR WALE, έχασα τον σύντροφό μου και είμαστε μαζί σχεδόν 5 χρόνια, η οικογένεια των συντρόφων μου είχε σχέση με εμάς, και ένιωθα ότι δεν μπορούσα να συνεχίσω στη ζωή μου γιατί ο σύντροφός μου σήμαινε τον κόσμο για μένα, έκλαψα και δεν μπορούσα να κοιμηθώ ούτε να φάω αλλά ποτέ δεν τα παρατήρησα εταίρος. Άρχισα να ερευνώ και διάβασα πολλά άρθρα σχετικά με τον DR WALE και πώς λειτουργεί η αγάπη του και θα μπορούσατε να επαναφέρετε τον σύντροφό σας εντός 48 ωρών. Επικοινώνησα με τον DR WALE και του είπα όλα όσα συνέβαιναν και μου είπε να μην ανησυχώ καθόλου, ακολούθησα και έκανα ό, τι μου είπε να κάνω και μέσα σε 48 ώρες μετά την εργασία του, ο σύντροφός μου επέστρεψε στην αγκαλιά μου και εγώ Είμαι το πιο χαρούμενο άτομο σε αυτήν τη γη που έπαιρνε πίσω την αγάπη μου και νιώθω σαν ένα ολοκαίνουργιο άτομο. Πιστέψτε με ότι είναι ο καλύτερος και είναι στο WhatsApp / Viber +2347054019402 Ή Email: drwalespellhome@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτή είναι μια μαρτυρία που θα πω σε όλους να ακούσουν. έχω παντρευτεί για τέσσερα χρόνια και στο πέμπτο έτος του γάμου μου, μια άλλη γυναίκα είχε ένα ξόρκι για να πάρει τον εραστή μου μακριά μου και ο σύζυγός μου άφησε εμένα και τα παιδιά και έχουμε υποφέρει για δύο χρόνια έως ότου εννοούσα μια θέση όπου αυτό ο άντρας DR WALE βοήθησε κάποιον και αποφάσισα να του δώσω μια προσπάθεια να με βοηθήσει να φέρω την αγάπη μου Ο σύζυγός μου και να με πιστέψω, απλώς στέλνω την εικόνα μου σε αυτόν και τη φωτογραφία του συζύγου μου και μετά από 48 ώρες όπως μου είπε, είδα ένα το αυτοκίνητο μπήκε στο σπίτι και να δούμε ότι ήταν ο σύζυγός μου και αυτός ήρθε σε εμένα και τα παιδιά και γι 'αυτό χαίρομαι να κάνω τον καθένα σας παρόμοιο με το να συναντηθείτε με αυτόν τον άνδρα και να έχετε τον εραστή σας πίσω στον εαυτό σας. Επικοινωνήστε με το WhatsApp / Viber του +2347054019402 Ή Email: drwalespellhome@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είμαι ένας από αυτούς τους ανθρώπους που είπαν: «Δεν θα καλέσω ποτέ έναν ψυχικό ή μάγο ή οτιδήποτε άλλο» για να με βοηθήσει με τα προβλήματά μου - τουλάχιστον από όλα τα ερωτικά μου προβλήματα, αλλά έφτασα στο σημείο όπου ήξερα ότι χρειάζομαι κάποια καθοδήγηση, και χαίρομαι που βρήκα αυτόν τον άντρα που ονομάζεται DR WALE. Όταν σχεδόν έχασα τον σύζυγό μου σε έναν από τους ανόητους αγώνες μας (διαλύθηκε μαζί μου), νόμιζα ότι είχα χάσει τα πάντα. Κλαίω όλη μέρα και νομίζω ότι δεν θα ξαναγυρίσει ποτέ ξανά. Διάβασα τόσες πολλές μαρτυρίες για το ξόρκι αγάπης του DR WALE, πώς βοηθάει να επαναφέρει τον πρώην εραστή του. Τον έστειλα γρήγορα μέσω email. και επίσης να επιστρέψω τον άντρα μου με το ξόρκι του. Και όταν ήμουν στην πιο απελπισμένη μου, δεν με εκμεταλλεύτηκε. Εκτελέσατε μια πολύ καλή υπηρεσία για ένα άτομο που έχει πραγματική ανάγκη. Δεν ξέρω πώς το κάνατε ή πώς λειτουργεί αυτή η μαγεία, αλλά το μόνο που ξέρω είναι ότι λειτουργεί! ο σύζυγός μου και εγώ είμαστε ευτυχώς πίσω μαζί, και θα είμαστε πάντα ευγνώμονες στον DR WALE. για κάθε είδους βοήθεια είναι πολύ ικανό και αξιόπιστο για βοήθεια WhatsApp / Viber +2347054019402 Ή Email: drwalespellhome@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Θέλω να γράψω αυτή τη μαρτυρία για να το πω σε άλλους και να ευχαριστήσω τον Δρ Γουέιλ για όσα έκανε για μένα. Τα πρώτα δέκα χρόνια του γάμου μου είχα τέσσερις αποβολές και η πεθερά μου με φώναζε με κάθε λογής όνομα και αυτό έκανε τη ζωή του γάμου μου πολύ ταραχώδη και ένα βάρος θλίψης. Μια καλή μου φίλη μου είπε για τον DR WALE, είπε ότι ο DR WALE ήταν το άτομο που βοήθησε τον αδελφό του όταν ο αδερφός του έβρισκε τα πράγματα δύσκολα. είπε ότι ο DR WALE είναι πολύ δυνατός και έντιμος άνθρωπος και όντως βοήθησε τον αδελφό του να λύσει το πρόβλημά του. από εκεί μου έδωσε τον αριθμό WhatsApp DR WALE +2347054019402 αφού έκανα έρευνα μόνη μου για τον DR WALE, είδα καλές μαρτυρίες και πολλά καλά σχόλια γι 'αυτόν, ελάχιστα ήξερα ότι θα ήταν το τέλος όλων των προβλημάτων μου. Επικοινώνησα αμέσως μαζί του για βοήθεια, έλαβα ένα βότανο γονιμότητας και μου είπε να το χρησιμοποιήσω. Το βότανο λειτούργησε και μάλιστα ο άντρας μου με αγάπησε περισσότερο και μου αγόρασε ακριβά πράγματα. Ένα απόγευμα, πήγα σε ένα κοντινό νοσοκομείο και γύρισα σπίτι με το θετικό αποτέλεσμα της εγκυμοσύνης μου και μετά από εννέα μήνες γέννησα ένα αγοράκι. Από τότε που επικοινώνησα με τον DR WALE, η ιστορία μου ήταν διαφορετική. Αυτή τη στιγμή έχω δύο παιδιά και είμαι πολύ χαρούμενος στον γάμο μου. εδώ είναι η επαφή DR WALE: WhatsApp/Viber: +2347054019402 Ή Email: drwalespellhome@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΣ ΔΡ ΟΥΕΪΛ, Ο ΑΝΤΡΑΣ ΜΟΥ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕ.
    Εμπιστευόμουν απόλυτα τον DR WALE από τη στιγμή που μίλησα μαζί του κατά τη διάρκεια της περιόδου που ο σύζυγός μου με άφησε μετά από δεκατέσσερα χρόνια γάμου μας, άρχισε το ξόρκι στη γυναίκα μου και μέσα σε μερικές εβδομάδες ο σύζυγός μου είναι επιτέλους ξανά κοντά μου, ναι εκείνη επιστρέφει με όλη του την καρδιά, Αγάπη, φροντίδα, συναισθήματα και λουλούδια και τα πράγματα είναι καλύτερα τώρα. Δεν θα είχα κανένα δισταγμό να συστήσω αυτό το ισχυρό ξόρκι σε οποιονδήποτε χρειάζεται βοήθεια. Παρακαλώ αν κάποιος χρειάζεται βοήθεια. ΑΓΑΠΗΣΤΕ ΞΟΡΚΙ, ΛΑΧΕΙΟ, ΞΟΡΚΙΟ ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗΣ, ΞΟΡΚΙΟ ΔΙΑΖΥΓΙΟΥ, ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΥΠΟΘΕΣΗ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΚΕΡΔΙΣΤΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ, ΞΟΡΚΙ ΘΑΝΑΤΟΥ, ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΞΟΡΚΙ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ. Θα σας συμβουλεύσω να επικοινωνήσετε μαζί του τώρα μέσω WhatsApp/Viber: +2347054019402 Ή Email: drwalespellhome@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ψάχνετε για δάνειο; Προσφέρουμε όλα τα είδη δανείων όπως Προσωπικό Δάνειο, Στεγαστικό Δάνειο, Δάνειο Ακίνητης Περιουσίας, Εταιρικό Δάνειο, Επενδυτικό Δάνειο, Επιχειρηματικό Δάνειο, Εμπορικό Δάνειο, Δάνειο Εξυγίανσης Χρέους και πολλά άλλα με επιτόκιο 3%. χορηγούμε δάνειο από το ελάχιστο εύρος των $5.000 $ έως το μέγιστο εύρος $150.000.000,00 $ εάν ενδιαφέρεστε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email: SteveMiguelloanfirm@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γεια, Αυτή είναι η τυχερή ΕΤΑΙΡΙΑ ΔΑΝΕΙΟΥ Benson. Σε αυτή την εταιρεία δίνουμε στα δάνεια μια ευκαιρία ζωής. Χρειάζεστε ένα επείγον δάνειο για την εκκαθάριση των χρεών σας ή χρειάζεστε ένα δάνειο κεφαλαίου για να βελτιώσετε την επιχείρησή σας; Έχετε απορριφθεί από τράπεζες και άλλους χρηματοοικονομικούς φορείς; Χρειάζεστε ένα δάνειο εξυγίανσης ή ένα στεγαστικό δάνειο; Σήμερα, λέμε σταματήστε και μην ψάχνετε άλλο καθώς είμαστε εδώ για να κάνουμε όλα τα οικονομικά σας προβλήματα παρελθόν. Δανείζουμε χρήματα σε άτομα που χρειάζονται οικονομική βοήθεια, που έχουν κακή πίστωση ή χρειάζονται χρήματα για να πληρώσουν λογαριασμούς, για να επενδύσουν σε επιχειρήσεις κατά 2%. Θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε αυτό το μέσο για να σας ενημερώσουμε για όλα όσα προσφέρουμε αξιόπιστη και χρήσιμη βοήθεια και θα είστε πρόθυμοι να σας δανείσετε. Είμαστε ειλικρινείς και κρατάμε τον λόγο και τις υποσχέσεις μας. Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα μέσω e-mail:
    luckybensonloanfirm@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΙΣΧΥΡΟΣ ΟΡΘΟΓΡΑΦΟΣ ONLINE WhatsApp/Viber +2347054019402 Αυτό λειτούργησε πραγματικά και είμαι περήφανος που το καταθέτω. Είδα μια ανάρτηση για το πώς μια κυρία που πήρε πίσω τον άντρα της με τη βοήθεια του DR WALE που τη βοήθησε να πάρει πίσω τον άντρα της. Εγώ και ο άντρας μου χωρίσαμε για τέσσερα καλά χρόνια και μερικούς μήνες. Παρόλο που δεν πίστεψα ποτέ στην πνευματική δουλειά, τον δοκίμασα διστακτικά γιατί ήμουν απελπισμένος, αλλά προς μεγάλη μου έκπληξη ο DR WALE με βοήθησε να φέρω πίσω τον άνθρωπό μου και τώρα η σχέση μου είναι τώρα τέλεια όπως ακριβώς υποσχέθηκε. Το να επιστρέψετε μόνιμα τον πρώην σας όχι μόνο φέρνει πίσω κάποιον που αγαπάτε, αλλά θα αναζωπυρώσει και τα συναισθήματα του αγαπημένου σας για να είστε όσο το δυνατόν πιο ευτυχισμένοι με αυτό το άτομο. Ο άνθρωπός μου τώρα με αντιμετωπίζει σαν βασίλισσα και πάντα λέει ότι με αγαπάει όλη την ώρα. Εάν αντιμετωπίζετε δυσκολίες στη σχέση σας, επικοινωνήστε με τον DR WALE WhatsApp/Viber: +2347054019402 ή email: drwalespellhome@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Είστε ευπρόσδεκτοι να διαβάσετε τη συνάντησή μου με τον DR WALE έναν ισχυρό πνευματικό άνθρωπο που ευλογήθηκε από τους προγόνους του για να θεραπεύει ασθένειες με βότανα και επίσης να αποκαθιστά το σπασμένο σπίτι, γνώρισα τον DR WALE επειδή ο αγαπημένος μου σύζυγος θέλει να χωρίσουμε και αυτό είναι ευλογημένο μετά από δέκα χρόνια γάμου με δύο υπέροχα παιδιά, ένα αγόρι πέντε ετών και ένα κορίτσι δύο ετών, πήρε την κόρη μας από το σπίτι και να μείνει με τη μαμά του και τον παρακαλώ να γυρίσει σπίτι, αλλά αρνήθηκε, ήμουν πραγματικά μπερδεμένος, οπότε έψαξα για βοήθεια τότε Διάβασα για τον DR WALE πώς βοήθησε μια γυναίκα να αποκτήσει δικό της μωρό αφού ήταν παντρεμένη για εννέα χρόνια χωρίς παιδί, επικοινώνησα με τον DR WALE του εξήγησε την κατάστασή μου, ζήτησε κάποιες πληροφορίες για τον εαυτό μου που του έδωσα, αφού κάποια διαβούλευση μου είπε τι πρέπει να γίνει και έκανα σύμφωνα με τις οδηγίες, καθώς πληκτρολογώ αυτό ο άντρας μου κάνει τη δουλειά του γραφείου του στο σαλόνι. Εάν χρειάζεστε τη βοήθεια ενός γνήσιου πνευματικού ανθρώπου, ο DR WALE είναι η τελευταία σας στάση, επικοινωνήστε μαζί του στο WhatsApp / Viber: +2347054019402 ή στο email: drwalespellhome@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χρειάζεστε δάνειο; προσωπικά δάνεια? επιχειρηματικά δάνεια; στεγαστικά δάνεια? χρηματοδότηση γεωργικών έργων και έργων; δίνουμε όλα τα είδη δανείων με επιτόκιο 2%! Επικοινωνία email; dakany.endre@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χρειάζεστε κάποια οικονομική βοήθεια; Προσωπικά χρήματα; Επιχειρηματικά χρήματα; Χρήματα υποθήκης; Χρήματα εταιρείας; Γεωργική χρηματοδότηση και χρηματοδότηση έργων; Δίνουμε χρήματα με επιτόκιο 2%! Επικοινωνία: (richardcosmos5@gmail.com)

    Επείγουσα προσφορά χρημάτων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή